New year, new things!

Så var det äntligen tisdag!
Var uppe kl 6 i morse. Lite tidigt att gå upp om man inte ska vara i skolan förrän 9 kanske, men jag var lite osäker på om jag skulle hinna/hitta rätt.
Marcus som är så fin mötte upp mig vid Sundbyberg station och höll mig sällskap på vägen, så att få en god morgon-puss av den man älskar kunde inte ha passat bättre en dag som denna.
 
Det var alltså introduktionsträff på JB Kompetens idag, mycket spännande. Var en hel del där, eftersom det är flera olika utbildningar samtidigt.
I min grupp/utbildning är det jag och tre andra tjejer. Vi klickade rätt bra på en gång, men det är väl inte så konstigt när man träffar på folk som vill samma sak och som är intresserade av samma saker!
Kommer mjukstarta lite nu i början.. börjar på riktigt nästa onsdag. Kommer vara i skolan två dagar i veckan (heldagar) och gå heldagar (8:30-16:00).
Jag är så peppad och så glad! Jag vet att jag verkligen har valt rätt. Men det visste jag ju egentligen redan innan, tack vare förra utbildningen, men det känns ju extra bra nu när jag bara kommer läsa det jag var mest intresserad av förra gången.
Blir även praktik i höst, vilket jag ser fram emot otroligt mycket! Kommer även bli en hel del studiebesök, knyta kontakter och så.
 
2013 blir onekligen ett väldigt bra och spännande år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0