<3

Mycket har hänt sedan jag skrev här senast.
I maj kom jag kontakt med en underbar människa.. i juni träffades vi för första gången. Vår första dejt blev hela 7 timmar lång med mycket kaffe, prat och skratt.
Vi spenderade midsommar tillsammans ute på Ekerö där han är uppväxt, jag har träffat hans underbara vänner och familj, han har fått träffa min familj och mina vänner och han och jag har spenderat tid ute på landstället alldeles själva.
Vi har lärt känna varandra riktigt ordentligt och har otroligt mycket gemensamt. Vi gillar samma saker och vill samma saker i framtiden. Han får mig att skratta dagligen och gör så att mitt hjärta slår kullerbyttor av bara tanken på honom..
I augusti blev vi flickvän och pojkvän och jag har aldrig varit lyckligare än nu tidigare i mitt liv.

Jag älskar dig, Marcus. Du är det bästa som har hänt mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0