Sämst på att uppdatera?

Tack S... Haha! Nej då.
Vet att jag borde blogga oftare än vad jag faktiskt gör. Här kommer en liten uppdatering i alla fall;
imorgon åker jag till Uppsala för att träffa Gustav som jag nämnde tidigare. Är redan nervös! Men är inte särskilt orolig över att vi inte ska klicka, med tanke på hur många timmar vi pratar med varandra dagligen.
Han har bokat bord på en grekisk restaurang och sen ska vi promenera runt i staden. Ska bli väldigt trevligt och mysigt!
Imorgon ska jag även klippa och färga håret igen - about time! Utväxten är inte så jättefin, trots att den inte är lika hemsk som den var då jag var blond. Så jag kommer känna mig väldigt fin imorgon! Haha. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0