Helgen som var.

Åkte till Uppsala en sväng igen. Supermys!
Var där strax före 16 i fredags och då hämtade Gustav upp mig på stationen efter att han hade slutat jobba. Därifrån åkte vi till Coop, samtidigt som vi lyssnade på Avenged Sevenfold. Love it!
Vi hade planerat att vi skulle laga "min" laxpasta, så vi handlade alla ingredienser (förrutom laxen som jag hade handlat innan, så att den skulle hinna tina) plus lite annat smått oct gott för kvällen.
Efter middagen tittade på "Inception".. eller ja, vi såg väl inte så jättemycket av filmen kanske.. haha. Men det jag såg var riktigt bra i alla fall!
Hela kvällen blev så himla bra och natten och morgonen/dagen efter ännu mysigare. Åkte tillbaka till Stockholm vid 16 på lördagen och det kändes tomt så fort jag hade börjat åka ifrån stationen.
Det är lustigt hur snabbt man kan klicka med någon... jag älskar verkligen att umgås med Gustav.
It brings me hope...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0