Panta mera.

Idag tog jag en sväng förbi Coop Forum för att panta en massa flaskor (igen). Pappa var snäll och gav mig skjuts dit, det är ju fasen omöjligt att ta sig fram i all den här snön!
150 kr blev det, inte helt fel. Köpte dessutom en påse chips som jag ska avnjuta senare ikväll. Enligt mamma så är alla mina dagar som lördagar eftersom jag är arbetslös.. så jag slog till. Haha!

Innan jag fick skjuts till affären så var jag snäll och dammsög huset. Det behövdes verkligen.. ibland kan jag tycka att mamma överdriver, men nu var det verkligen dammråttor och grus lite här och var.
Jag är så jäkla duktig, eller hur?



Kommentarer
Postat av: Natteli

Tummen upp för dig! ;)

2011-01-07 @ 12:27:33
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0