Ingen överaskning.

Jag skulle ha lyssnat på folk i min omgivning redan från början. Men naiv och godtrogen som man är, så gav jag dig nya chanser hela tiden.
Ställde upp för dig när du mådde dåligt, lyssnade alltid när du pratade om dig själv och sket i att höra hur jag mår. Och så säger du att allt var dåligt förra året! Det var droppen för mig. JAG fanns där då och det betydde inte ett skit tydligen.
Det är otroligt tråkigt att det blivit som det är nu, men samtidigt skönt att veta att andra i min omgivning alltid har rätt och att jag faktiskt borde lyssna på dom oftare. Nu visar du bara att dom har haft rätt hela tiden. Du har aldrig brytt dig om andra, allting har alltid handlat om dig.
En dag kommer du förhoppningsvis inse allt och då kommer du förmodligen inte ha någon alls. Synd. Jäkligt synd. För du är en bra tjej innerst inne, men nu försöker du leka cool och låtsas om som om inget rör dig i ryggen.
Jag känner dig bättre än vad du tror och nu har du kastat bort en riktigt bra vän. Jag orkar verkligen inte mer, för vad ger du mig - egentligen? Precis. Ingenting.

I´m better off without you.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir så jäkla irriterad på dig nu.. Jag förstår seriöst inte varför du hör av dig hela tiden när du sagt att du inte vill vara vän med mig.. Lixom du har sagt ditt flera gånger men ändå håller du på..

2011-01-18 @ 14:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0