Härlig dag!

Vilken härlig dag det har varit idag. Det behövdes! Skönt att känna att man har gjort något och dessutom känt sig glad hela dagen igenom. Det var ett tag sedan om jag ska vara ärlig...
Så vad har jag gjort då? Jo, varit hemma hos mormor. Hihi!
Hon tog nämligen med sig ett par av mina byxor när hon var här under julen för att sy upp byxbenen. Dom har alltid varit för långa, men i och med min viktminskning så sitter dom lägre ner på höften och gör dom därmed extra för långa. Så idag kom jag förbi för att hämta upp dom.
Vi fikade, spelade Wii bowling (fick 6 strikes i rad!!! Jag spelade med morfars gubbe som han brukade spela med när han levde, och jag slog rekord. Det gjorde mormor lite rörd.. så fint!) och så fick jag även middag.

En perfekt dag helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0