Gör om, gör rätt.

Inte visste jag att man blir en bättre människa genom att färga håret och tatuera sig! Hahaha. Så sjukt idiotiskt.
Försöka leka någon man inte är, låtsas må bra när man inte gör det.

Lilla gumman, jag vet vem du är. På riktigt. Det du har nu är bara en fasad för att luras. Men jag och flera andra ser igenom det.
Ett litet tips; gör om, gör rätt.
När du blir äldre kommer du titta tillbaka på det här och inse hur dum du är. För det är du. Du kastar bort en riktigt fin vän med världens sämsta bortförklaring.
Hur kan man kasta skit på någon som alltid ställt upp? Hur kan man nästan anklaga någon bara för att man råkar vara ett syskon till ens ex?
Du var aldrig min vän på riktigt. Tack för att du fått mig att inse det.
Mina riktiga vänner är dom som har sagt åt mig från början att inte bry mig om dig, för att du är så falsk.
Tack, tack så jäkla mycket.

Kommentarer
Postat av: someone your not!

Fan va patetiskt skrivet.. Sköt ditt eget jävla liv och sluta lägga dig i andras kanske? Är det fel att starta om på ny kula med ett lyckligt liv? Jävla pucko! En som du som försöker intala en person att den mår dåligt när den mår bra vill väll ingen ha i sitt liv. Skyll dig själv

2011-01-18 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0