Börjar äntligen känna mig som människa igen.

Influensa.. två ord: fy fan.
Ont i alla muskler, kan varken sitta eller ligga. Ganska hög feber, täppt näsa, slemhosta. Ugh!
Idag var första gången på ett bra tag som jag faktiskt tog på mig riktiga kläder OCH sminkade mig. Har inte ont, ingen feber, ingen täppt näsa, men hostar fortfarande väldigt mycket.

Pappa tog med lillebror och jag ut för att äta ikväll. Det var riktigt härligt och gott! Mamma var nämligen ute med sina vänner. Planen var att dom skulle vara här först, men hon var tvungen att jobba längre, så då bestämde dom sig för att äta ute istället.
Var väldigt gulligt av pappa att ta med oss ut. Vi behövde nog det, lillebror har varit sjuk han med men i halsfluss - så riktig sjukstuga med andra ord.

Under dom här dagarna har jag tänkt en del och jag är verkligen glad över att vara ung och stark fortfarande. Annars hade nog influensan tagit kål på mig.. är ju många som dör av just det, speciellt äldre och svaga. Usch. Inget kul alls! Men nu börjar jag äntligen känna mig som människa igen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0