Bomull mellan öronen?

Hela mitt huvud känns uppblåst och uppstoppat på något vis. Är lite yr också. Dom senaste dagarna har jag haft huvudvärk... Misstänker att det är mina visdomständer som är på väg, vilket dom har varit ett bra tag. Migrän kan det ju inte vara? Vore konstigt att ha det i flera dagar, tycker jag.
Har visserligen sovit hemskt dåligt på sistone. Är det inte ryggvärk, så är det för kallt. Är jag inte trött, så snarkar lillebror och pappa i kör. Ugh!! Jag vill ha det knäpptyst och mörkt när jag sover.
Har alltid varit jättekänslig för ljud och jag misstänker att föräldrarna gick runt på tå när jag var liten och sov. Har läst att man ska vänja barnen vid oljud och så har dom aldrig problem framöver, eftersom dom redan är vana och kan sova hur som helst.

Min älskling är dock den första som jag kan sova på riktigt med. Och vi ska gärna ligga så nära varandra som möjligt. I tidigare förhållanden har jag alltid velat ha avstånd.
Han snarkar ibland också, men istället för att knuffa på honom så har jag lärt mig att jag kan väcka honom med en puss istället. Då blir man inte osams eller irriterade och kan sedan fortsätta att sova gott. Hur bra som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0