Underbar helg med underbar kille.

I lördags kom Gustav till Stockholm! Mötte upp honom på Centralstationen och jag trodde att vi skulle åka hem till mig på en gång, men istället tog vi ett spontant besök på "Medusa" i Gamla Stan och varsitt glas.
Det var så underbart att se honom igen, att vara med honom igen.
Var hemma hos mig vid 23-tiden, Robban och Dana låg redan till sängs, mamma var på väg och pappa satt och tittade på tv. Så det var inte riktigt tillfälle att "hänga" med familjen, så det blev nästan raka vägen till sängs. Vi somnade visserligen inte förrän vid 5-tiden.. haha! Vi låg och pratade, myste och spelade "MIG" (frågesport).
Kan inte beskriva hur jag känner varje gång jag får sova och vakna upp med honom.. det känns bara så rätt liksom.
Söndagen var väldigt mysig den med. Gav honom frukost på sängen, vi fikade med mina föräldrar, vi tog en promenad till/uppför Tippen, myste i sängen, lyssnade på musik, åt god middag och spelade "Plump" med resten av "folket" hemma, förrutom pappa.
Följde med honom in till Centralstationen igen när det var dags för honom att åka hem. Alltid lika tråkigt att säga hej då, men vi kommer förmodligen att ses om ca 2 veckor igen. Yay!
Vet inte om jag ska dit eller om han kommer hit, eftersom jag fyller år. Kanske blir så att han kommer hit först och så åker vi hem till honom tillsammans.. kanske. Vi får se! Oavsett så längtar jag redan som en tok...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0