Glad Påsk!

Gustav kommer inte i helgen, om han nu inte har planerat att överaska förstås.. Men jag ska till Uppsala under Valborg i alla fall och dit är det inte så väldigt lång tid. Ska bli riktigt kul då det händer en hel del där!

I övrigt så fyller jag år på söndag, Påskdagen. Kanske jag får ett extra stort påskägg nu under helgen? Hehe.
Fick även tre par nya skor förra helgen då jag följde med päronen och handlade. Får jag en kamera i födelsedagspresent så ska jag ta bild! Är så glad, för var det något som jag verkligen behövde så var det nya skor.
Imorgon (senare idag eftersom det är efter midnatt) så kommer även lilla mormor på besök. Ska bli kul att se henne igen! Hon har säkert en hel del frågor om Gustav.. haha.


(Bilden härifrån.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0