Long time, no see...

Jag börjar bli riktigt dålig på att blogga... men som vanligt så finns det alltid en ursäkt. Jag har helt enkelt haft för mycket att göra på sistone.
Så, vad har hänt dom här snart 3 veckorna då jag inte har bloggat? Vad har inte hänt? Haha, nej då.
Först låg jag sjuk i vinterkräksjuka. Ja men visst, underbart! Det började med att det slog till för mamma, som antagligen fick det på sjukhuset där farmor låg. Nästan en vecka efter att mamma blev sjuk, så blev jag sjuk. Det bara slog till och fy fan säger jag... jag har lite av en kräkfobi och ni kan ju förstå hur jag kände mig då. Ugh..
Nu senast (åkte den 7:e och kom hem den 17:e) var jag nere i Malmö igen och jobbade lite extra som vanligt. Firade även min födelsedag (igen) och fick riktigt fina presenter! Bl.a. kläder och parfym.

Utöver det så har det inte riktigt hänt något märkvärdigt. Jag pluggar, men det går inte så bra. Antagligen för att jag känner mig så sjukt stressad. Jag slutar den 28:e, men som det ser ut nu så lär jag få göra IG-prövningar i ett par ämnen. Gäller att hålla tummar och tår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0