Varmkorv-boogie?

Både igår och idag har jag och lillebror fått styra upp middagen själva. Igår blev det spaghetti med köttfärssås och idag blev det korv med bröd.. Haha! Och hur knäppt det än låter, så har vi båda varit sugna på det jättelänge. Nu snackar vi "hot dogs" och inte kokt bröd, fan vad gott det är när man inte har ätit det på evigheter. Det satt fint i magen det!
Lite senare blir det även våfflor - smarrigt värre.

Har förresten fått mitt sista (!) brev från skolan om dom två sista kurserna jag kommer att läsa. Är helt sjukt att jag är färdig med min utbildning i maj... det är ju så snart!
Börjar bli dags att leta praktik också. Yay! Ser fram emot att få jobba i en reception. Det handlar om så mycket mer än att bara stå och se trevlig ut, vilket många tror att det är det enda som receptionistjobbet går ut på.

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

en fika har jag garanterat tid till =) kanske drar med mig syster också om det är okej

2010-03-26 @ 09:13:05
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

Haha! Varmkorv boogie älskade jag att dansa till:)

2010-03-26 @ 18:11:09
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0