The time of my life?

Jag hade rätt... Jag frös arlset av mig när jag kom tillbaka till Stockholm. Kändes precis som att jag hade varit utomlands och kom tillbaka till en kall vinter. Huga!
Saknar Malmö redan - ja, jag skriver det varje gång jag har varit där. Och nu känner jag verkligen att Malmö är staden för mig. Chansen att jag stannar här i Stockholm känns rätt liten, faktiskt.

Har varit med om hel del fantastiska saker där nere! En sak hände igår: vi såg ett vitt (!) rådjur. Trodde att vi hade sett i syne först, men när vi kom hem till huset så googlade vi och tydligen så finns det rådjursalbinos.. vilket jag inte visste. Den var otroligt vacker! Precis som om den var hämtad från "Twilight" eller nåt.. magisk liksom.
Och på tal om "Twilight", George överaskade mig och köpte "New Moon" (filmen alltså) till mig! Me so happy.



(Bilden härifrån)


Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Oj har aldrig sett en vit såm:O

2010-03-24 @ 19:49:51
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

fy att stockholm ska vara så kallt!



haha ja män är omöjliga.. ibland är det verkligen som att de är från en helt annan planet.

2010-03-25 @ 09:16:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: capkinson323

En riktigt trevlig artikel. Jag tror att jag lärt mig vad jag ville.

2010-04-28 @ 13:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0