Pizza och Quentin Tarantino.

Sitter själv här i Malmö för tillfället... men det är helt ok.
Vi beställde pizza åt mig, innan han åkte iväg för sitt ärende, som jag snart ska äta tänkte jag. Tidigare idag tittade vi på Quentin Tarantinos "Jackie Brown" och till min pizza tänkte jag titta på "Kill Bill".. trots att jag sett den kanske 4 gånger redan. Haha! Men herr Tarantino är grym på filmer, så why not?
Måste ju försöka underhålla mig när jag har huset för mig själv!
Igår var det otroligt underbart vårväder här. Jag satt utomhus utan jacka i solen och drack kaffe! Snacka om lyckopiller.
När jag ändå är själv här och kan använda datorn hur mycket jag vill, tänkte jag passa på att plugga senare och samtidigt "döda" lite tid... jag kommer ändå vara ensam till strax efter 22. Stackars mig! Haha.
Hade önskat att det gick att titta på tv, så att jag hade kunnat se "Let´s Dance" ikväll också.. men jag får titta på TV4 Play imorgon eller någon annan dag istället.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Ha en bra kväll:)

2010-03-19 @ 21:07:20
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0