I dreamed a dream...

Det är så lustigt hur vårt undermedvetna fungerar. Tidigare idag vaknade jag av att jag skrattade.. och det lilla jag minns av mina drömmar får mig att le.
Jag mådde bra, var lycklig, fann kärlek vid första ögonkastet! Haha. Jag minns att jag flög till ett annat land med en massa andra människor och av någon anledning gick vi på någon slags kurs för jonglering eller liknande. Vi satt liksom i en ring på golvet och så var det en kille som visade hur man skulle göra.
Han började prata med mig och så skulle jag få prova på, men jag fick liksom panik och sa: "I don´t know how to do this.. but, I guess I can give your balls a chance"... och ja, på den vägen var det, typ. Vi skrattade utan stopp och jag antar att han fattade tycke för mig och ganska så rejält, eftersom det sista jag minns av drömmen är att han satt bakom mig, med armarna runt mig och jag lutade mig bakåt för att kyssa honom!
Snygg var han också... Gah! Varför drömmer man vissa saker ibland? Jag är otroligt nyfiken på vad exakt den här drömmen betyder. Tror det kan vara rätt intressant att få höra också. Hehe.

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Jag brukar skratta non stop i sömnen:P

2010-03-30 @ 16:29:00
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: LEGENDEN ROSEMARIE

Hejsan,

hoppas allt är bra idag?:)

kram



btw, jätte fin blogg^^

2010-03-30 @ 18:42:12
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Maria

såna drömmar är så fina =)



kan vi ses mitt på dagen på måndag? =)

2010-04-01 @ 13:13:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0