En utav mina Sims-familjer!

Haha. Ja, jag är ju så jäkla nördig, så här kommer ett inlägg helt tillägnat en utav mina sims-familjer!
Det är ju så kul när det flyter på bra, eller hur? Jag är väldigt nöjd med den här familjen, måste jag erkänna.


Familjen Proeski:

Ursprungssim: Nikolina Proeski, arbete inom forskning.
Familjeinriktad, bra på att kyssas, händig, hopplös romantiker, älskar naturen.
Gift med Stiles (minns inte hans efternamn som han hade innan han gifte sig med Nikolina), arbete inom musikbranschen.
Ensamvarg, virtuos, prydlig, älskar naturen, bra sinne för humor.
Båda har gått bort (därför har jag ingen bild på dom).
Dom fick fyra barn tillsammans:

Alexander, arbete inom poliskåren (det högsta, vilket har gjort att hans livsönskan är uppfylld).
Bra sinne för humor, tankspridd, modig, god, hopplös romantiker.

(Tryck för större bild)

Niclas, arbete inom sport (det högsta, vilket har gjort att hans livsönskan är uppfylld).
Överkänslig, bra sinne för humor, karismatisk, atletisk, vänlig. Har "hemlig" pojkvän på jobbet. Hehe.

(Tryck för större bild)

Stefani, arbete inom politik (borgmästare) och är även konstnär.
Familjeinriktad, lätt imponerad, konstnärlig, atletisk, ambitiös. Har ett barn tillsammans med Nolan Wolff - som inte vill gifta sig, vilket gör henne till "singelmamma".

(Tryck för större bild)

Martin, arbete inom sjukvården (akutkirurg).
Bra sinne för humor, modig, geni, festprisse, vänlig.

(Tryck för större bild)


"Övriga familjemedlemmar":

Jo - (minns inte hennes efternamn som hon hade innan hon blev familjemedlem),
gift med Alexander, arbete inom journalism och är även känd författare.
Soffpotatis, prydlig, ond, konstnärlig, gröna fingrar.

(Tryck för större bild)

Timothy - son till Alexander och Jo, arbete inom militären (gruppbefäl).
Arbetsnarkoman, ivrig, god, våghals, gröna fingrar.

(Tryck för större bild)

Charlie - son till Alexander och Jo, arbete inom musikbranschen.
Soffpotatis, tankspridd, ensamvarg, perfektionist, prydlig.

(Tryck för större bild)

En bild på bröderna tillsammans:

(Tryck för större bild)

Natalia - dotter till Stefani och Nolan.
Älskar naturen, konstnärlig.

(Tryck för större bild)


Så ser familjen ut just nu. Det är en riktig utmaning att ha fullt hushåll (8 simmar), men jag älskar utmaningen. Det är stressigt och roligt på samma gång! Familjen lever nu i sitt femte hem (om man räknar hus sedan tiden med min ursprungssim)... jag menar, utrymmet blir ju bara mindre och mindre, ju fler simmar man har. Jag hade dessutom en massa pengar att göra av med, så då passade ju ett husköp väldigt bra. Det var dock mindre än vad jag trodde, så jag fick bygga ut det. Men å andra sidan älskar jag att bygga och inreda, så det är inte precis som att jag lider varje gång jag inser att jag måste göra hemmet större.. haha! Ser ni nu hur nördig jag är när det kommer till "The Sims 3"? Och jag fyller för fasiken 25 år snart... 
Nåja, ålder är ju trots allt bara en siffra, eller hur?


Kommentarer
Postat av: emma

=D rooooligt!!

2010-03-15 @ 22:21:01
URL: http://emmasoder.blogg.se/
Postat av: simone

Det måste vara kul de, inte spelat sen första sims släpptes :D

2010-03-16 @ 16:13:44
URL: http://fattybom.se
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag är lika nördig och jag älskar det :D

har precis beställt ett prylpaket av en tjej som kommer vänta på mig när jag kommer till sverige hihi.



har just startat en familj, eller gjorde för en vecka sedan. Mary-Kate Olsen och Chad Michael Murray som precis har gift sig haha. Hon är rockstjärna och han fotbollsproffs. sen har de en son som heter Leon som nu är i tonåren, och två tvillingdöttrar, Audrey och Ashley. De har precis börjat skolan hihi :D

2010-03-17 @ 13:41:17
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha sånt där kan jag också råka göra :D

2010-03-18 @ 19:18:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0