Dålig uppdatering - igen!

Jag har haft alldeles för mycket att göra, så jag får be om ursäkt för en dålig uppdatering.
Senast jag skrev, så var det dagen innan Anna skulle komma hit på tjejkväll. 11 dagar sedan, om jag har rätt? Gah!
Tjejkvällen blev i alla fall väldigt, väldigt lyckad. Så pass att hon faktiskt sov över här och stannade till femtiden dagen efter. Haha! Så blir det när man inte har träffats på ett tag och har mycket att prata om.
Det blev pizza och rödvin i mängder, underbart! Huvudvärken dagen efter hade man ju dock gärna hoppat över, men med rödvin så blir det så.
Annars då? Plugg, som vanligt. Och imorgon fyller George 50 år! Det suger att han inte är i Sverige för tillfället, men jag funderar på att hitta på någon slags överaskning framöver istället.
Skulle ha träffat Adriano och Izabella under sportlovet som var förra veckan, men av någon anledning blev det inte av. Jag hade planerat att prata lite med dom angående just överaskningen. Förhoppningsvis kan jag träffa dom snart, så vi kan planera... vore så jäkla grymt om det gick att genomföra det jag skulle vilja överaska med!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja det tycker jag absolut att vi ska göra =)

2010-03-09 @ 22:25:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0