Nu har det väl gått för långt?

Jag har inte uppdaterat på en evighet.. vad hände med att bli bättre på att uppdatera? Haha. Oh well. Nu är jag här i alla fall. Fått lite mer energi och inspiration till att hålla min blogg levande. Yay!

Sitter och dricker kaffe och glor runt på YouTube, som jag gör nästan dagligen.. Tittar på roliga klipp med Avenged Sevenfold och kom plötsligt ihåg vem snyggingen var som jag drömde om i natt. Haha! Det är så lustigt det där, man kan gå omkring och må bra och ha små suddiga minnesbilder från drömmar man haft, men vet inte riktigt säkert vad det var man drömde om. Men nu vet jag.. Jag hade sex med Synester Gates. Yummie!



Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

på youtube kan man verkligen fastna =)



han bad om ursäkt som tur var och var snäll hela kvällen sen hihi

2010-01-27 @ 11:26:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

ja vissa lärare borde inte få vara lärare...

2010-01-27 @ 19:04:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0