Papper, plugg, papper, plugg.

Resan till Malmö gick bra, trots vissa förseningar på tågen mot stan (Stockholm). Var på Bromma flygplats vid 13:50 och mitt plan gick som det skulle vid 15:15.
Var framme 10 minuter senare än beräknat och det var underbart att vara uppe i det blå ovanför molnen. Var första gången jag såg solen på mycket länge. Satt och njöt riktigt ordentligt.
När vi kom till huset blev det kaffe och lite prat och efter det gjordes middagen i ordning.
Idag har vi sysslat med pappersarbete och nu sitter jag här i huset själv och pluggar. Ute skiner solen och snön glittrar... det är underbart att vara här, trots allt arbete och plugg.
Kändes som om jag verkligen behövde komma bort från allt ett tag. Vi har inget rinnande vatten, så det är precis som att bo ute på landet, vilket också har sin charm.
Kommer förmodligen vara själv i ca 2 timmar och när dom kommer tillbaka blir det god middag (igen). Det är något som jag alltid kan räkna med när jag är här nere. Ja, alltså.. jag får ju ingen äcklig mat hemma, men det är ju alltid lite extra speciellt att äta hemma hos andra. Och eftersom det är fredag blir det nog lite vin och film ikväll. Härligt!

Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej söt!

allt bra idag ? <3

2010-03-16 @ 15:47:45
URL: http://hahaha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0