London Bridge is falling down, falling down...

Pust!! Vet ni vad jag har gjort två dagar i streck nu? Även sent inpå natten?
Suttit och skrivit ett stort arbete i Marknad för turism... Uppgiften var att skapa tre olika paketresor MEN till samma destination. Jag valde London och jag måste säga att det var sjukt svårt att komma på idéer, rimliga priser, leta rätt hotell och nöjen för mina valda datum. Men det gick! Jag har äntligen skickat in uppgiften.
Nu kommer jag sova riktigt, riktigt gott!

Och på tal om resor; på torsdag åker jag äntligen tillbaka till Malmö! Älskar den staden. Ska jobba en del och även plugga när jag är där... det gör inget, ska bara bli skönt att få komma bort lite. Har ändå varit "fast" här hemma i snart 3 månader, pga jul/nyår, plugg och situationen i familjen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0