Inside and out...

Jag vet inte om det ens är värt att nämna, men jag trodde faktiskt inte att Kissie (Alexandra Nilsson) skulle operera brösten. Flera andra likaså - att det förmodligen var ännu ett pr-trick och ett sätt att få fler läsare. Men nu har hon större bröst...
Hon är levande bevis på att vi lever i en utseendefixerad värld. Hon redigerar sina bilder för att se bättre ut och har nu också lagt sig under kniven.
Själv skulle jag aldrig kunna operera mig. För det är inte lösningen till en bättre självbild, att må bättre med sig själv. Det sitter i huvudet och det är som sagt också på grund av den värld vi lever i idag.
Vi blir ständigt matade med information om vad "perfekt" är, hur man "borde" se ut. Jag hatar det.
Det är inte så jäkla konstigt att det är så många som mår dåligt nu för tiden. När ska världen, på riktigt, lära sig att det inte är hur man ser ut som räknas? Man kommer mycket längre i livet med en fin insida.



(Bilden härifrån)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0