Att ha ett liv OCH en blogg går inte riktigt hand i hand...

Vilket är rätt ironiskt egentligen, med tanke på att bloggar just (oftast) är en insyn i folks liv.
Som ni säkert läst så har jag haft fullt upp med att vara i Malmö. Kom dock hem för två dagar sedan och har pluggat en del, så därför har jag inte riktigt haft tid till att sitta och blogga.
Måste säga att jag saknar Malmö redan! Där är våren redan på ingång - soligt nästan varje dag och nollgradigt. Regnade gjorde det också, så snön är halvt borta! Och så kommer man hem till "kära" Stockholm där det är kaos.. Hurra! Not. Är otroligt glad över att jag slipper kommunaltrafiken, åker inte in till stan särskilt ofta. Däremot så blir det nog stan för en fika nästa vecka, men då borde SL ha ordnat mestadels av "problemen" åtminstone.
Jag förstår inte, varje år är det samma jäkla visa! Det vita som faller ner från himlen än SNÖ... SNÖ kommer under VINTERN. Hur svårt kan det vara??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0