Sjukt bra!

GAH!
Jag har ju skrivit om "Andra Avenyn" tidigare, att den serien inte är så populär på tv, men att det är många fans som följer den på nätet (via SVT Play - vilket jag också gör). Alltså... den serien är så sjukt bra!
Det känns väldigt tråkigt att serien inte kommer att fortsätta efter maj, dom har bestämt att lägga ned serien just för att tittarsiffrorna inte är så jättehöga. Och det märks att serien snart tar slut, för det blir bara mer och mer drama för varje avsnitt som går. Tittade nyss på det senaste och jag sitter här med handsvett! Haha! En utav mina favoritkaraktärer sköt sig i slutet... Hur ska det gå, hur ska det gå??



(Bilden härifrån)


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vad tråkigt att den ska läggas ner!

2010-04-15 @ 19:12:10
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0