Quanto una splendida serata!

Nu är det bara en dag kvar... sen är jag 25! Jag har fjärilar i magen! Haha. Helt sjukt.

Ikväll börjar firandet med ett restaurangbesök på Söder, en italiensk restaurang för att vara mer specifikt. Ska bli väldigt trevligt! Det blir jag, mamma, pappa, Robert, Emma, min moster, hennes man och så lilla mormor.
Har redan sminkat mig och vet vad jag ska ha på mig. Kommer bli väldigt kallt, men vill man vara fin får man lida pin som det så fint heter! Hihi.
Emma kommer att agera fotograf under kvällen, så kan säkert lägga upp bild på min sminkning och så sedan när jag har fått bilderna skickade till mig över MSN.

Började städa mitt rum igår vilket verkligen behövdes. Jag behöver verkligen bli bättre på det.. men men. George är inbjuden till min födelsedag imorgon, men han säger att han inte kan komma. Mamma tror dock att han kommer att överaska, så det är extra viktigt att mitt rum ser fint ut, eftersom han då (om han kommer) kommer att sova i mitt rum i en extrasäng.
Jag är alldeles pirrig! Vet att chansen att han kommer är otroligt liten, men man vet aldrig med honom.. och det är väl det som just gör mig lite nervös. 25-årsdagen är ju väldigt speciell ändå!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

haha förlååt!



åh grattis i förskott :D

2010-04-23 @ 17:25:41
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Erica

Grattis i förskott! :)

2010-04-23 @ 20:41:42
URL: http://faithhopelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0