Firandet del 2.

På lördagen, då det var min födelsedag, blev det lugnt firande här hemma. Det var jag, familjen och så kom Emma över när hon hade jobbat färdigt.
Princesstårta, god middag, lite rödvin, presenter och filmtittande.

Det jag har fått:

- min bärbara dator (som jag fick redan på början av året)
- ett äkta pärlhalsband
- en färgglad t-shirt med en smiley på som säger "Be happy" (var nog en liten pik eftersom jag tidigare var lite ledsen pga att firandet inte riktigt blev som jag hade hoppats)
- lillebror köper säsong 3 av "Dexter" när det kommer ut på dvd
- en bag (precis vad jag har önskat mig ett bra tag nu)
- The Rasmus "Best of"-album
- "Drag me to hell" på dvd
- ett par jeans (som jag egentligen skulle ha köpt för ett år sedan.. HAHA)
- ett par jeansleggings

Och så självklart presenterna som jag nämnde tidigare. En hel del med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0