Stress, stress, stress.

Livet är inte lätt som student med en massa att göra... speciellt inte när bristen på internet har gjort så att man ligger efter.
Har inte mått så jäkla bra, måste jag erkänna. Har stressat upp mig en hel del och mått allmänt dåligt.
Sofia har dock umgåtts med mig en hel del den här veckan och det har verkligen hjälpt mig. Mycket prat, skratt och kortspel. Välförtjänt paus!

Åkte in en sväng till Vällingby centrum idag för att besöka AMS.. var ett tag sedan jag var där och pratade med min handledare, så det var skönt att kunna ta tag i det.

I övrigt så planeras en eventuell kryssning till Tallinn med Anna och George, vore skitkul om det blev av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0