Propyless.

Emma är världens underbaraste!
Med min känsliga hud så måste jag alltid använda Propyless (från Apoteket) efter att jag har duschat, men den jag har haft hemma är slut.. så jag har inte kunnat duscha lika bra som jag hade velat.
Nu låter det som om jag inte har duschat på länge, men så är det givetvis inte. Men det är förstås "lättare" att duscha helt när man kan ta hand om sin hud ordentligt efteråt.
Så idag blir det en total rengöring.. Haha! Vad hemskt det låter. Men ja, det ska bli jäkligt skönt att kunna duscha "på riktigt".
Emma ska alltså köpa det åt mig, eftersom jag inte har några pengar för tillfället... Livet är inte lätt som fattig student alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0