Gudfadern.



När jag var i Malmö så såg jag bl.a. "Gudfadern" och "Gudfadern II" (vet att det låter töntigt på svenska). Innan jag lärde känna George var jag knappt intresserad av "såna" filmer, men nu är jag helt förälskad... och jag älskar Al Pacino som skådis. Helt fantastisk!
Det här är trailern till den tredje filmen.. lite synd att det är 16 år mellan tvåan och trean. Redan här i trailern märker man att Al Pacino har förändrats otroligt mycket, inte bara utseendemässigt. Skådespelandet är annorlunda och "Michael Corleone" är liksom inte samma person på något vis. Tråkigt, men jag måste ändå se den!!

Kommentarer
Postat av: Maria

jag har inte sett filmerna och michele tycker att det är riktigt illa av mig :P

2009-10-20 @ 10:06:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0