Borta bra, men hemma bäst?

Jag kan äntligen uppdatera igen! Det hurrar vi för... haha. Har spenderat hela dagen med att gå igenom 531 inlägg på Bloglovin och 46 mail. Jisses. Har bara varit borta sedan i torsdags - vilket i-landsproblem!

Kom tillbaka till Stockholm runt 17-tiden igår, efter bilandes från Malmö sedan kl. 10 ungefär. Var otroligt kul att bila och vi (jag och George) stannade vid tre tillfällen; äta, dricka, kisspaus.
Trafiken flöt på bra, men lagom till i närheten av Stockholm, så skulle det självklart bli köer. Vi var tillräckligt stressade som det var, eftersom George hade bokat hotell och incheckningen är kl. 15. Hotellet gick fan inte att hitta heller.. gömt på baksidan av Bauhaus i Bromma och inga skyltar någonstans! Haha. Vi irrade omkring som idioter, ringde hotellet tre gånger och frågade om vägbeskrivning hos två taxichaufförer. GAH!
Efter att han, äntligen, kunde checka in åkte vi till Kista galleria för att äta middag och möta upp Adriano och Izabella (och deras dotter, såklart). Jag älskar dom! Var otroligt kul att träffa dom igen, var alldeles för länge sen. Efter det blev vi inbjudna hem till deras nya lägenhet för kaffe och det blev mycket prat, skratt och lek (jag lekte med dottern, alltså).
Var till slut hemma strax före tolv. Var skittrött och orkade knappt ta bort sminket och packa upp. Somnade kanske 5 minuter efter att jag hade gått och lagt mig - det händer nästan aldrig!

Har varit otroligt bra, trevliga och roliga dagar nere i Malmö. Vädret blev dåligt lagom till att jag kom och det blev fint väder lagom till att jag skulle åka hem... Hahahaha! Ironi eller vadå?
Kan inte skriva för mycket, eftersom det är privat. Har redan "åkt dit" när jag hade en blogg innan den här och det vill jag inte ska hända igen. Känner ni mig och vill fråga mig något, så svarar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0