Nu är det (snart) jul, här i vårt hus...

I och med att lillebror och mamma har varit (är på väg hem nu) iväg till Gekås, så har jag haft "äran" att hjälpa pappa med att ordna utebelysningen inför julen och första advent imorgon. Brukar annars vara lillebror som hjälper honom med det.
Det är helt sjukt vad tiden går fort... Redan första advent imorgon!
Jag är en sucker för jul, älskar allt som har med det att göra. I år kommer det dock bli lite annorlunda, eftersom morfar är sjuk. Längtar dock ändå!

Något annat jag också längtar till, är tillbaka till Malmö. Jag älskar verkligen den staden. Säger det ofta nu, men staden betyder oerhört mycket för mig. Förhoppningsvis åker jag dit igen i januari. Får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0