Home is where the heart is...

Över en vecka sedan jag uppdaterade senast. Tiden i Malmö blev inte riktigt som planerat - jag var mest sängliggandes. Inte tillsammans med ett manligt sällskap, utan sjukdom. Ugh.. Av någon anledning så blir man riktigt riktigt sjuk minst en gång om året. Om det är den nya influensan jag har/har haft vet jag inte, men jag HAR haft svårt att andas, feber, illamående, täppt näsa och hostat slem. Blö. Inget kul alls!
Och när man tror att man börjar bli frisk och ger sig ut, så blir man lurad och får feber en gång till. Jag sitter här och kan knappt andas, men feber slipper jag i alla fall!

För varje gång som jag är i Malmö, känner jag mig mer och mer hemma där. På något vis så känns det som att jag kommer att bosätta mig där i framtiden. Staden, människorna, miljön.. allt! Bara tanken på att få spendera en hel sommar där gör mig alldeles varm. Det är så vackert! Och tänk att kunna ta sig till Danmark över en helg för endast en 100-lapp - crazy fun!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vanliga influensan har också samma symtom... svårt att inte veta vad man haft precis som mig.

2009-11-25 @ 16:52:24
URL: http://emmasoder.blogg.se/
Postat av: Natteli

Bara deras dialekt får ju en att vilja bosätta sig där! ;D

2009-11-26 @ 01:15:27
URL: http://flugovalpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0