Underbar dag!

Ord kan inte beskriva hur den här dagen har varit. Den har varit så bra på så många sätt!
En sak kan jag ju nämna:
Mitt ex, Jonas, skickade äntligen iväg min The Rasmus-dvd! Helt underbart. Och dubbelt upp, dessutom. Haha! Varför det, kanske ni undrar, och ja.. När vi var tillsammans och han (i början av förhållandet) fortfarande bodde hemma hos sin mor, tog jag med mig min dvd dit och sen försvann den spårlöst.
Den upptäcktes heller inte när dom skulle flytta, men efter att vårt förhållande tog slut och han flyttade ihop med sin nya tjej, så fann han dvd:n i en utav flyttlådorna. Då hörde han av sig till mig och lovade att skicka den.
Det blev förstås aldrig av och jag frågade och frågade, flera gånger: vad hände med min dvd?? Då hade den kommit bort igen, vilket resulterade i att han beställde en ny. Den fick jag förstås också vänta på.. när vi pratade häromdagen så lovade han att skicka den. Och jag fick den alltså idag!!
Fick även ett litet meddelande:

"Hej!
Ledsen att det tog sådan tid innan jag fick iväg skivan! Letade reda på din gamla också, så nu har du två!"

Hihi! Fatta att jag är glad.
Han skrev ett längre meddelande, men behöver inte dela med mig av allting här.
Här är ett klipp från dvd:n (som kan bli dagens låt också, förstås!):




Every Day - The Rasmus (live)

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha jag är lite korkad när jag pratar :P



jobbigt att det tog sån tid, trevligt med två haha

2009-05-13 @ 20:34:04
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0