Through the good times and the bad...

Underbart väder idag! Nu känns det verkligen att sommaren är på väg. 18 grader och sol!
George är i Italien nu och jag antar att vädret är ännu bättre där. Måste erkänna att jag är lite avundsjuk... skulle också väldigt gärna vara där.

Mitt humör går verkligen upp och ner i raketfart. Jag är glad, ledsen, känner mig ensam, har hur roligt som helst.. är knappt så att jag själv hinner med i mitt egna humör. Jag saknar honom väldigt mycket.
Det känns så konstigt att han inte är här längre. Vi brukade träffas nästan dagligen. Men jag kan ändå glädjas över att vi åtminstone har kontakt med varandra fortfarande och att jag kommer åka och hälsa på honom här framöver. Se en annan stad och uppleva en ny miljö. Kommer bli väldigt roligt! Dessutom älskar jag att åka tåg, så ingen fara där.

På tal om att åka tåg, så drömde jag att jag var i Söderhamn och stötte ihop med mitt ex. Jag minns det hela väldigt tydligt, så det känns nästan som om det hände på riktigt. Lite freaky sådär, för det var precis som att jag fick tillbaka känslorna för honom, i drömmen. Jag har inte träffat honom sedan dagen innan jag gjorde slut, vilket var i augusti för två år sedan... om jag minns rätt. Det har gått alldeles för lång tid för att jag ska kunna ha koll på saker till 100%. Haha. Dumt, jag vet.
Jag trodde verkligen att han var min stora kärlek. Skrev väldigt mycket om honom i min förra blogg och ja, vissa dagar så minns man ju saker. Han var en stor del av mitt liv och jag gick igenom en abort med honom. Och även om jag helst vill glömma honom helt och hållet, så går det ju inte riktigt med tanke på allt jag upplevde tillsammans med honom.
När jag träffade Marie häromdagen, så pratade jag mycket om honom och det var skönt att få prata av sig lite med en "utomstående". För även om det faktiskt är 2 år sedan som det tog slut, så ja... Vissa saker behöver fortfarande "rensas ut", så att säga. Jag älskar honom inte längre och jag hatar honom för vissa saker han gjorde när vi var tillsammans, men trots det så kommer han ju alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Vi var tillsammans tre gånger, så jag har spenderat många år tillsammans med honom. Både i förhållande och i livet liksom.
Usch, vad jag ord-bajsar, men det är det som är så bra med att ha en blogg. Man kan skriva av sig hur mycket man vill!
Det var väl främst därför som jag faktiskt skapade en blogg från allra första början. Jag har alltid älskat att skriva och det är något som jag behöver. Alltid. Oavsett vad det handlar om. Sedan så kan jag ju som sagt själv välja hur mycket jag vill vara öppen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0