Nytt utseende och uppdatering.

Hihi!
Visst ser bloggen mycket bättre ut nu än tidigare? Tack Emma! Du är bäst, gumman.
Har blivit lite mer organiserat också, som ni kanske märker, nu när jag har olika kategorier. Min blogg handlar ju främst om mitt liv och vad jag är intresserad av, därav kategorier som t.ex. "smink" och "The Rasmus". Love it!

Har varit dåligt med bloggande nu under helgen, men har tagit vara på att umgås med familjen och Emma.
Igår åkte jag och Emma en sväng in till stan för att besöka Lovestore. Om ni inte har hört talas om den, så kika här. Jag är nu stolt ägare av min allra första sexleksak! Haha. Mer än så tänker jag inte berätta!
Senare på kvällen tittade vi på en riktigt bra film som heter "Righteous Kill", där både Al Pacino och Robert De Niro är med. Två utav dom helt klart bästa skådisarna! Ett litet tips för er som gillar dom, precis som jag.
Vi tittade också, såklart, på Eurovision Song Contest. Vet inte riktigt vad jag ska säga.. men ja, vi hade ju självklart otur, vilket börjar bli en vana nu.
Måste dock säga att Norge faktiskt var en värdig vinnare. Har gillat låten ett tag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0