Nostalgi.

Dom senaste dagarna har jag lyssnat på musik som är nostalgi-musik för mig. Något jag har en tendens att göra när jag är nedstämd av någon anledning. Kanske just för att man alltid har så bra minnen? Ja, så är det nog.

Take That var den första gruppen jag förälskade mig i, musiken var så bra och killarna... dreggel, dreggel. Haha! Jag behöver väl bara säga två ord egentligen;
Robbie. Williams. Mm.. Come to mama! (Ja, det var ju inte fel på dom andra killarna heller, men ni fattar!)




(Bilden på Take That tagen härifrån och bilden på Robbie tagen härifrån)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok.. och bara så du vet så är det inte en punkt mellan sandra och malmqvist.. :P går inte att gå in på bloggen om punkten är där.

2009-05-06 @ 19:21:06
URL: http://aces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0