När jag hör din röst...

Snart dags för att sussa, men innan det ska jag lägga mig i sängen och läsa "När jag hör din röst". Har läst klart "Om jag kunde drömma" och har nu nästan läst halva andra boken.
Dom är verkligen beroendeframkallande! Det är sällan jag njuter av att läsa, trots att jag är bokstavskåt, men Stephenie Meyer är en helt fantastisk författare.
Jag älskar faktumet att jag såg filmen innan jag läste boken, det gör läsningen "lättare"; att man liksom har ansikte på dom olika karaktärerna. Speciellt Robert Pattinson, som gör en helt fantastisk Edward.

Bite me, baby.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

ja böckerna är fantastiska. men du borde läsa på engelska, mycket bättre! mer levande =)

2009-05-28 @ 09:50:55
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0