Grönt är skönt.



Jag älskar hur man kan förändra sitt utseende så pass mycket, bara genom smink. Jag har aldrig använt smink i syfte att bli säkrare i mig själv eller liknande. Smink är en konsform och jag gillar att experimentera. Något av mina favoriter är helt klart ögonskuggor. Så många färger, så mycket skoj! Grönt är en favoritfärg, även när det kommer till ögonskuggor. Den jag har här på bilden är från en färgpalett från H&M med 10 färger sammanlagt (ska visa den i ett annat inlägg framöver). Min stora kärlek i min sminksamling just nu. Helt klart.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag önskar att jag var bättre med smink.. däremot gillar jag också att exprementera med ögonskuggor.. när jag insåg att man kan se fin ut även i andra färger än hudaktiga haha

2009-05-20 @ 11:56:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

vad fint hår du har :)

2009-05-20 @ 14:21:12
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0