Grått och trist.

Vädret är skit idag. Mina nya jeansleggings och ballerinaskor passar alltså inte just nu... Haha. Oh well.
Jag känner mig fortfarande ganska nedstämd, men jag måste försöka hålla huvudet högt. Och jag borde vara glad för att det har löst sig för honom. Vilka problem han har haft liksom! Jag beundrar honom sjukt mycket, men å andra sidan så är han ju nästan dubbelt så gammal som jag är. Han har livserfarenhet, big time!

Jag antar att jag är mest ledsen över att vi har blivit så pass vana vid varandra och att det nu kommer kännas konstigt att vara ifrån varandra. Men vi är ju inte ett par, så jag borde inte känna mig så här ledsen... Är bara rädd att vi ska förlora kontakten vi har helt. Usch, jag har svårt för att föreställa mig hur det vore utan honom. Jag har ju så mycket att vara tacksam över, tack vare honom. Gah! Blir galen. Snacka om att "tänka sönder" huvudet.

Till något roligare och mer spännande:
- Eddie Izzard kommer till Stockholm den 19 december. VILL GÅ! (Har råd.)
- Britney Spears kommer till Stockholm den 13 juli. VILL GÅ! (Har inte råd.)
- Jag ska eventuellt sitta barnvakt åt B (A och I´s dotter) och få betalt för det.
- Har sökt jobb på "Waynes Coffée"; hålla tummarna tills dom blir blåa...

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, så du sökte jobb på waynes coffee :D

2009-05-05 @ 17:45:59
URL: http://emmasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0