Fika och shopping.

Åh, helt underbar dag!
Mötte upp Anna i Vällingby strax före 14-tiden för en fika. Som alltid när vi ses så hade vi massor att prata om.
Passade på att shoppa lite också för födelsedagspengarna jag fick. Det bidde ett par nya jeans och en klänning. Hihi!
Det helt klart bästa under den här dagen var när vi var inne på JC och jag letade efter ett par jeans. Har alltid haft problem med att hitta jeans som passar... och senaste gången jag köpte jeans (köper jeans när dom gamla är sönder, så inte särskilt ofta med andra ord) så hade jag storlek W38/L34. Så givetvis så frågade jag killen som jobbade där om dom hade några jeans i storlek 38.
Han tittade på mig med en underlig blick och sa: "38? Du ser inte ut att vara en 38:a! Vad säger du om att prova 34 istället?" Fick måttlig panik sådär... Haha. Men jag greppade tag om jeansen och begav mig in i provhytten. Och döm till min stora förvåning; jag kunde för fasiken ha dom! Woho! Jag har blivit två storlekar mindre! Yay!

Hälsade på Emma också på hennes praktikplats. Har saknat henne! Hihi. Hon kommer hit imorgon för middag och sedan ska vi eventuellt iväg på bio. Då ska vi se "The haunting in Connecticut". Booo! Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0