Ett steg närmre framtiden...

Jag har nu sökt fler kurser inom Komvux till hösten. Valde till och med ett kurspaket som är på 800 poäng! Det trodde jag aldrig. Men jag vill verkligen komma vidare och det är något jag är intresserad av som jag har valt.
Det jag valde är studier inom Hotell och Reception. Och det är en hel massa kurser!
Jag kommer att läsa (om jag blir antagen, alltså):

- Programhantering
- Hotell A
- Företagsekonomi A
- Konferens och reception
- Hotelladministration
- Affärskommunikation engelska
- Marknad för turism
- Praktisk marknadsföring A
- Hotell B
- Kommunikation

Jisses... Haha! Och allting är på distans. Men vill man, så går det! Eller hur? Det gäller att hålla modet uppe och kämpa tappert!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag hoppas att du kommer in =)

2009-05-13 @ 11:23:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0