Eftermiddag i Barkarby.

Kom nyss hem. Har spenderat hela eftermiddag tillsammans med Emma i Barkarby. Tittat på och provat skor, framkallat några av Emmas foton, köpt film och ätit på Mc Donalds. Hehe. Blir alltid sugen på salta saker när jag har ägglossning. Suget för choklad försvann efter min graviditet och abort, av någon anledning.

Jag älskar verkligen att umgås med Emma. Vi kan prata om allt och skrattar tillsammans åt mycket. Som nu för bara en liten stund sedan... Tappade bort orden totalt.
(E) - Det där är tredje bussen! Fan, vad ofta dom går.
(Jag) - Ja, men det är ju, sån där, vad heter det..? Högtrafik! Eller?
(E) - (skratt)
(Jag) - Eller ja, det är ju rusch nu!
(E) - (skratt) Rusningstrafik, heter det!
(Jag) - (skratt) Just ja..! Idiot... (angående mig själv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0