Det är inte lätt när det är svårt...

Ny blogg igen. Min förra (lovetrouble.blogg.se) finns inte längre. Jag var helt enkelt tvungen att ta bort den. Gång på gång i bloggvärlden dyker det upp exempel på hur privat man inte kan vara eller borde vara.
Saker och ting som jag skrev i min förra blogg, är alltså saker som jag inte borde ha delat med mig av. Men... in the heat of the moment så är det inte ofta man hinner tänka särskilt långt.

Men nu är jag alltså tillbaka - två dagar senare (eller är det tre..?). Den här bloggen ska bli ännu bättre, dock med vissa förändringar.


Edit: Sorry, S... upptäckte att du använde samma ord i din blogg, som jag har gjort i rubriken. Hoppas att det är lugnt!

Kommentarer
Postat av: s.

vad skrev du som du inte borde ha skrivit?

2009-05-06 @ 15:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0