Äntligen en bokad biljett.

Och jag är sjukt nervös redan nu! Haha. Är inte precis som om jag ska utomlands heller... Men ja, måste erkänna att flyga inte tillhör mina favoritsysslor direkt.
Jag är väldigt glad ändå att det trots allt bara är en timmes resa ungefär. Det positiva med att åka inrikes! Haha.

Ett bevis på att jag är en blåst blondin... Läste villkor och regler om bagage. Någonstans i min hjärna fick jag till det att "ett handbagage på max 8kg" innebär att jag bara får ha med mig en endaste väska på resan... Ja, ni märker ju. Stackars mig.
Haha! Jag fick panik och var tvungen att höra med päronen hur jag skulle göra. Dom bara skrattade åt mig och betonade "handbagage". Jisses. Märks det att jag aldrig har rest själv med flyg tidigare..?


Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

haha sån där var jag med förut. men med tanke på att jag flög 12 gånger förra året så blev jag världsvan :P

2009-05-28 @ 22:21:16
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0