Sovit alldeles för länge...

Jag behövde nog sova ut. Det känns i hela kroppen.
Sov otroligt mycket och länge och när jag vaknade kände jag mig först väldigt seg, men när jag väl gick upp så kände jag mig ordentligt utvilad. Skönt!

Ska strax dammsuga här och sen blir det väl antagligen "The Sims 2" igen. Hehe. Byggde och inredde ett riktigt fint hus igår. Och så gjorde jag en sim i "Body Shop" (som jag inte ens visste att jag hade!) som jag har klonat nu, så att jag kan välja "henne" fler gånger. Blev otroligt nöjd!

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

åh det är skönt att få sova ut ordentligt =)

nu blev jag också sugen på att spela sims, jag som hade tänkt se ett gossip girl avsnitt när jag var klar med bloggläsandet hihi

2009-06-21 @ 13:31:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0