Om det ändå vore höst.

Det känns åtminstone som höst idag... Kallt, grått och regnigt. Vilket genast får min hjärna att relatera till Folks och allt annat som har med "Twilight" att göra. Åh!
Har nu snart läst ut andra boken. Vete fasiken hur jag ska få tag i tredje... Har ju lånat första och andra boken av Emma, eftersom hon äger dom. Men tredje och fjärde boken har hon själv lånat. Trouble in paradise, ey? Gah!
Om det ändå vore höst nu, så att man kunde se "New Moon". Jag längtar som en tok.



(Vackra, oemotståndliga "Edward"/Robert! Bilden härifrån)

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

antagligen för att jag ringde och sa "eyy! slutas med kokos, det är vidrigt" haha ;D



ja åh vad man längtar tills filmen kommer!

2009-06-04 @ 18:52:19
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0