När man minst anar det...

...så visar det sig att det man tror faktiskt är sant!
Jag följer många bloggar och en utav dom är Stinas. Har länge tyckt att hon sett lite rund ut om magen, men alla vet ju att man är svullen runt mensen, att magen töjs när man har ätit och ja.. ibland kan det helt enkelt vara gaser. Det vore ju väldigt hemskt om man bara slank ur sig: "Grattis till graviditeten!" och så är människan ifråga inte alls gravid.. PINSAMT, eller hur?
Men Stina ÄR gravid! Så otroligt fin och gosig gravidmage. Hon är redan i vecka 27 (imorgon)! Grymt duktig med att dölja det, eller hur?
Och jag förstår precis vad hon menar när hon skriver att hon och Bobby har diskuterat om huruvida dom ska gå tillväga sen. Om hon ska fortsätta med bloggen eller helt enkelt lägga ner. Att fläka ut ett så nytt och oskyldigt liv på internet, kanske trots allt inte är det allra bästa.
STORT grattis till Stina! Och ett lycka till på vägen, förstås.


(Bilden härifrån)

Kommentarer
Postat av: Zandra

hej hej... har ingen att göra för tillfället så kikar in på lite bloggar jag tycker är intresanta!

är allt okej med dig? har du haft en bra helg?

2009-06-14 @ 16:17:48
URL: http://fashionisme.blogg.se/
Postat av: Leia

Oh, det hade jag missat totalt. Tack för infon! :)

2009-06-16 @ 23:09:24
URL: http://djuptinuti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0