My own personal brand of heroin...

Jag har nu sett "Twilight" för tredje gången tillsammans med Emma. Det är precis som Edward säger till Bella: "You´re like my own personal brand of heroin"... Jag är totalberoende av allt som har med "Twilight" att göra. Det är så sjukt bra!
Jag har dragit ut på att läsa färdigt "New Moon"-boken (på svenska), bara för att jag vet att jag kommer att ha svårt för att få tag i fortsättningen. Har lånat både ettan och tvåan av Emma, eftersom hon äger dom. Men trean och fyran har hon själv lånat... Har tyvärr inte tillräckligt med pengar för att kunna köpa dom själv, så jag kan bara hålla tummarna på att hon kan köpa dom för ett billigt pris och kan då låna dom... Åh.
Vet visserligen hur hela sagan slutar, men vad som händer på vägen vill jag ju självklart uppleva. Längtar som satan!
Och varför ska det vara så sjukt lång tid till november för?? Gah.



(Bilden härifrån)

Kommentarer
Postat av: Emma

ÄLSKAR!!

2009-06-07 @ 23:02:29
URL: http://emmasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0