Midsommarafton.

Ska strax hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning (ska försöka göra ett sminkinlägg senare också, som jag skrev igår).
Idag är det alltså midsommarafton. Känns konstigt... Solen skiner, men det är inte särskilt varmt. Och som jag också skrev igår, det här är första gången som vi firar det här hemma.

Sen är jag väl lite smått avundsjuk på George som är i Italien IGEN. Visserligen för att jobba, men ändå! Åh. Jag vill också dit.



(Bilden härifrån)

Midsommarstången brukar anses vara en hednisk fallosymbol. Det är väl egentligen inte särskilt konstigt med tanke på hur den ser ut och att man använde den i syfte att alla kvinnor skulle dansa runt den i hopp om att bli befruktade.

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

glad midsommar gumman =)



åh trevligt att han är här hihi

kommer han till milano får du allt åka med honom så du kan hälsa på mig :D

2009-06-19 @ 18:52:02
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0